Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Maalesef üye olmadan sipariş veremezsiniz, çünkü senetli alışverişlerde bildiğiniz üzere bilgilere ulaşmamız gerekiyor.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Üye girişi bölümünden “şifremi unuttum” bölümüne tıklayarak ilerleyebilirsiniz.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Bu işlem için çağrı merkezimizi arayabilirsiniz veya [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Duyuru ve Kampanyalardan nasıl haberdar olabilirim?
E-Bülten bölümüne mail adresinizi kayıt edebilirsiniz.
Web sayfanızdaki fiyatlar mağazalarınız için de geçerli midir?
Değişkenlik gösterebilir, ama genellikle web sitemiz daha uygundur.
Ürünleriniz orijinal mi ? Ürünlerinizin garantisi var mı ?
Ürünlerimizin her biri dispiritör garantilidir ve lisanslı ürünlerdir.
TC kimlik numarası vermesem olmaz mı?
Verdiğiniz kimlik bilgilerinden yaptığımız sorgulama sonucunda size bir limit tanımlayarak senetli alışverişinizi onaylıyoruz, bu sebepten TC KİMLİK numaranızı öğreniyoruz.
Başkası adına da ürün alabilir miyim ?
Sorgulamalarımız kişiye özeldir bu sebepten, kişi kimse sorgulama onun için yapılacaktır.
Kaç adet ürün alabilirim?
Her müşteri cep telefonu, tablet, desktop ve notebook ürünlerinden sadece 1 adet satın alabilmektedir.
Senet süreci ne zaman başlar?
Müşterimiz ürüne başvuru yaptıktan sonra senet süreci başlamış olur.
Ne kadar aralıkla ürün alabilirim?
Müşteri bir cep telefonu almış ve borcunu ödüyorsa ve borcu henüz bitmemişse bu müşteri ikinci cep telefonu satılamaz. Borcu bittiğinde yine cep telefonu almak isterse bir adedi geçmeyecek şekilde satış yapılabilir.
Senetli işlemler için kaç yaşında olmam gerekiyor?
18 yaş altına satış yapılmaz.
Başkasının adına işlem yapabilir miyim?
Satış yapılan kişi ile senet sorgulaması yapılan kişinin aynı kişiler olması gerekir. Sorgulama yapılan kişinin dışında birine fatura düzenlenemez.
Web Siparişlerde Kargo Ücreti Alınıyor mu?
İnternet sitemizde Mağazalarımızın olduğu ve kargo ile gidebilecek olan ürünlerde Kargo Ücretsizdir.(Kurulum ve Montaj Ücretlidir).
Yurtdışına veya Kıbrıs’a Sipariş Gönderiliyor mu?
Siparişlerimiz maalesef sadece Türkiye’nin seçili illeri ile sınırlıdır.
Siparişler Mağazadan Teslim Alınabilir mi?
Çağrı merkezimize talepte bulunursanız, yardımcı olunacaktır.
Siparişim teslimat adresinde bulunan farklı bir kişi tarafından teslim alınabilir mi?
Siparişiniz teslim alınabilir ama 1. Dereceden akrabanız olması gerekmektedir.
Hangi ödeme yöntemleri ile ödemeyi gerçekleştirebilirim?
İster mağazamızdan, isterseniz oturduğunuz yerden, web adresimiz üzerinden ödeme gerçekleştirilebilir, ödemeyi havale, elden ya da kredi kartı ile yapabilirsiniz.
Taksitli satış yapıyor musunuz?
Kredi kartınız ile veya senetli olarak taksitli alışveriş yapabilirsiniz.
Banka kredisi mi kullandırıyorsunuz ?
Hayır senetli sistemi kendi içimizde size limit tanımlayarak yapıyoruz, herhangi bir banka ile alakamız bağlantımız yok.
Ödemelerimi site üzerinden yapabilir miyim ?
Tüm mağazalarımızdan ödeme yapabilirsiniz veya havale yolu ile taksit ödeyebilirsiniz.
Web sitesinden ürün sipariş ettim, fakat ürünü satın almaktan vazgeçtim. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Bu gibi durumlarda lütfen çağrı merkezimizi arayınız.
İnternet üzerinden satın alınan ürünlerin iade prosedürü nedir?
Satın aldığınız ürün mesafeli satış sözleşmesi kapsamında değerlendirilecektir.
İnternetten aldığım ürünlerin değişimini mağazadan yapabilir miyim?
Bu gibi durumlarda çağrı merkezimiz ile iletişime geçiniz.
Ürünle birlikte verilen aksesuarlarda eksik olduğunu tespit ettim. Ne yapmalıyım?
Satın aldığınız ürünleri kontrol etmeli ve eksik varsa ilk teslimat sırasında haberdar etmelisiniz.
Siparişim teslimat sırasında hasar görür ise ne yapmalıyım?
Ürünü teslimata gelen yetkili(kargo elemanı) ile beraber açarak ürüne rapor tutturmalısınız, devamındaki işlemler için çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.Çağrı Merkezi numaramız 0216 443 1 948